Interim & Project Management

Ik ben inzetbaar als Interim en Project Manager. Denk daarbij aan het domein van cloud migraties, SLA management, Transities, R&D/DevOps, doorvoeren van ITIL of ISO, Change Management en Continuous Improvement programma’s en complexe (ERP) implementaties.

In de afgelopen dertig jaar heb ik voor zowel grote als kleine organisaties gewerkt, voornamelijk in Nederland, maar ook in Zweden, USA en Duitsland. Als oprichter en Directeur van PST Business Solutions en PST Business Services heb ik ruim vijfentwintig jaar leiding gegeven en projecten geleid in binnen- en buitenland. Ik heb een business mogen opbouwen, maar soms ook moeten saneren. Daarbij heb ik geleerd met een diversiteit aan (internationale) partners te werken en ken ik de dynamiek die conflictmodellen met zich meebrengen.

Ondernemen, leidinggeven en het managen van projecten vind ik fantastisch, maar uit eigen ervaring weet ik ook dat het een grote verantwoordelijkheid met zich meebrengt. Mensen en middelen moeten op een correcte en respectvolle wijze worden ingezet met strategie, missie en doelstelling als uitgangspunten waarbij de bedrijfscultuur een grote rol speelt.

De Europese klantenbasis van PST betreft meer dan 200 bedrijven, variërend van MKB tot multinational en van logistieke dienstverlening tot verzekeringsmaatschappij en financiële instellingen. Ik heb projecten geleid voor tientallen bedrijven, waaronder Miele Nederland, Deen Supermarkten, HANOS Internationale Horeca Groothandel, KBC Bank, Koopman International, Mitsubishi Nederland, Kawasaki, Autoliv, Euro CCP, International Card Services, Brocacef Groep, Niké Europe en O’Neill.

Een kennis making en CV kan via de Interesse button worden aangevraagd.

Als Projectmanager maak ik veelvuldig gebruik van PRINCE2, wereldwijd volgens velen de beste en meest gebruikte projectmanagementmethode en toepasbaar voor alle type projecten. Ik combineer dat met Agile methoden als de situatie daar om vraagt.

Diensten - Interim Management

Als Interim Manager zorg ik voor resultaat. Ik doorgrond moeilijke materie snel en hou daarbij overzicht met een scherp oog voor detail. Ik ben in staat snel nieuwe teams te vormen en bestaande beter te laten samenwerken. Mijn managementstijl is direct, maar altijd respectvol met empathie voor collega’s, partners, aandeelhouder

Arnaud is een plezierige gesprekspartner die meezoekt naar oplossingen voor uw vraagstukken, die hij ziet als uitdaging. Zelfs als je niet met hem in zee zou gaan levert een gesprek met hem al meer zicht op uw eigen vraagstuk. Hij is ondersteunend en is goed in het vertalen van business en ICT vraagstukken in makkelijke ICT oplossingen. Arnaud levert snel goede resultaten en overtreft graag verwachtingen.

 

Rien Klein – Manager Uitgaande Goederenstroom, Brocacef

EXIN hereby certifies that Arnaud de Wilde has participated in the Examination PRINCE2® Certificate in Project Management.

Het EXIN examen is online afgenomen via AXELOS.

image001

Arnaud is zeer deskundig op het gebied van ICT & Business Continuity en real time monitoring. Door zijn jarenlange ervaring kan hij opdrachtgevers op eenvoudige manier duidelijk maken wat de toegevoegde waarde is van real time business monitoring en projecten professioneel worden geleid. Het is een plezier om samen te werken met Arnaud, hij zorgt er voor dat de klanten altijd volledig 100% tevreden zijn.

 

Raymond Zijlstra – Algemeen Directeur van Verkoopkracht